HTML

2010.03.09. 18:49 Morbella

Walk on

Imádom ezt a U2 számot..:) am a szövege is tetszik.

Megyek ma Jamiere. Nem is ismerem, de társaság függő vagyok:) nem hiszem, h baj lenne. holnap reggel mecha, megint megtanulhatom, hogy kell küzdeni, hiszen, erre kapok majd dipomát.Megmondták előre, nem is panaszkodom, csak úgy megjegyeztem.

Csomó mindenen szoktam gondolkozni nap közben.. Le is akarom írni, de mire gép elé jutok már kifogynak a szavak.

Persze, mert sokat beszélek. Ja, egyik. Kitaláltam, hogy bubis akváriumot akarok. De az az állatkáknak kínzás. Tehét b terv: rakok bele növényt. Tuipánt, amit amszterdamból fogok hazahozni nyáron:) szerintem pöpec kis terv.

Szeretelm ezt a képet:) Régen csellóztam. Emlékeztet rá. Egyszer játszottam 7-8 évesen egy egész aulányi gimis előtt. :) Nem féltem arra nagyon emlékszem. Büszkén kivonultam, eljátszottam a hull a pelyhest, és olyan vastapsot kaptam, hogy szerintem bárki megirigyelhette. Az meg egy másik aranyos dolog, hogy nem bírtam el a hangszert, uh a tanárnőm vagy anyu, nem is tudom már, hozta utánam, miközben én elöl vonultam. Tisztára hercegnős volt.. Valószínüleg ezért is tetszett annyira. Kár, hogy kinőttem már. De zongorázni még mindig nagy kedvem lenne. Mondjuk nyáron, amikor nem négy helyen dolgozok egyszerre. Igen, akkor azt hiszem, időm is lenne rá, hogy gyakoroljak:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://morbella.blog.hu/api/trackback/id/tr141826150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása