HTML

2010.08.18. 00:40 Morbella

No one's gonna love you

Akkor most csak úgy amin gondolkodtam. Héven: pl miért is dohányzok. Mikor énekeltem bennem volt, h nem kéne, mert nem kapok levegőt.. beteg voltam azérth kapjak.. aztán h ha majd egyszer baba lesz. erre kitalálták, h akkor is van baba, ha másfél évvel előtte abbahagyom. Na erre..hol van az még. Aztán most így nem tom. Egyenlőre jó ez így. Messze van még a jövő. Eléggé.

szombaton voltam Tval szigeten. tuti volt délben részegen állni a  hévmegállóban. rég volt ilyen, talán még sosem. majdnem elvett, persze csak szigetes házasságkötőnél, de nem volt nyitva, azért a mámor szándék benne volt. ez is valami:) egyedül vagyok itthon az a bajom. de csüt megyek hozzá. :) az már okés lesz. alig várom. holnap meg szerda. tehát még a maival együtt két éjszaka. volt Kispál búcsúkoncert, szomorkás.. szerettem, de csak lesz még jobb is..

megint álmodtam.. apunak elmeséltem szerinte egy olyan helyen voltam ahol spanyolban is kicsiként.. vagy túl  sok tvt nézek. az előző kicsit értékesebbnek hangzott. a macskánk kint tombol egy másaikkal.. de legalább vihar nincs. annyit agyalok.. inkább hasznosan tölteném ezeket a perceket. azt se tudom min. na mindegy.

és akkor most hallgassuk meg a címadü dalt, küldöm mindenkinek aki szereti, és úgy szerettem meg, hogy lehalkított tvnél csak a számot láttam.

 

https://www.youtube.com/watch?v=MiCCcOP3ay4&NR=1

 

Szólj hozzá!

Címkék: jövő tv sziget álom cigi hév


A bejegyzés trackback címe:

https://morbella.blog.hu/api/trackback/id/tr342229445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása