HTML

2010.03.15. 00:58 Morbella

Nina

Fáradt vagyok. Hosszú volt nagyon ez a nap. Meg nem is túl jó.. azaz amíg nem vagyok egyedül, addig jó. Vettem Ninát..:) nagyon szeszélyes kis illat:) Ja ez volt vasárnap. Ma kizárásos alapon egy másik nap van. Kétszer hittem azt, h a valóságot álmodom.. Ilyenkor sírni tudnék. D vezetett, oedig a valóságban még jogsija sincs. Aztán a Moszkván voltunk, és mivel nem tudom a pontos képeket, az agyam fehér foltot mutatott.. Azt hittem a kocsiban a szemembe süt a nap, és eltakartam az arcom, majd nevetett, mikor felfedeztem, hogy a napszemüveg a fejemen van, mint úgy általában mindig. Aztán mikor felvettem, még mindig nem láttam, valamit épp mondott, de nem hallottam mert már felébredtem.. Másodszorra csak pár pillanat volt, de az nem vele.. nem is mással. csak úgy azt hittem nem itt vagyok. Kicsit azt hiszem, máshvá vágyódom. Így van ez minden tavaszi félévvel. Tavaly jó volt.. akkor mehettem balcsira. talán most is az lesz.. két hónapra simán lemennék.. úgyis akkor van szezon. Kell keresnem olyan helyet, ahol így is felvesznek. Mondjuk akkor kezdhetem előlről szeptemberben felépíteni magam. Kb október közepére találtam vissza. Addig annyira hiányzott az a szabadság, h leírhatatlan.. Amikor csak a munka befolyásol.. Van elég pénzed.. van egy hely ahol aludhatsz, filmezhetsz.. bármit.. nem befolyásolnak.. Komolyan a hideg is kiráz. Mondhatom, h túl szép volt, de nem igazán.. inkább.. tökéletes..:) Lassan megint mennem kell, addig ki kell javítanom egy tervet, a másikból meg leadás van.. amúgy is életet kell lehetnem magamba, mert jelenleg ez nem műkődik..

Szólj hozzá!

Címkék: álom szabadság nyár


A bejegyzés trackback címe:

https://morbella.blog.hu/api/trackback/id/tr91840213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása