HTML

2010.06.29. 14:45 Morbella

Mecha vs Sopron

Hát igen. Sikerült. Kicseréltettem a kocsin a gumikat nyárira. Ja. Így június végén azért nem ártott már. Mostanában sokszor mondom.. Képes vagyok a változásra, de nem vagyok tökéletes. Fejlődőképes.

Orsi meg Dam most rogobnak le a zsúfolt, meleg, lassúúúú vonaton.. és mennek a Voltra. És én??? Úgy csinálok, mintha mechát tanulnék, de azt hiszem már azért se. Ez már "elvi kérdés". Tényleg. Megtervezem mit fogok nem megtanulni. De tényleg.. mi értelmeee??? Ezért otthagyni egy nulladik napi beköltözést meg egy első fél napot??? áhh.. nem idegesítem magam. Még megárt..

Megyünk ma Dórival táncos bemutatóra. Ha kapunk még jegyet, mert ugye nekem kellett volna megvenni, de nem történt meg. De csak kapunk. Végülis ez csak főpróba, annyian csak nem mennek, h nekünk már ne maradjon. Tegnap meg voltunk Csík zenekaron Boriékkal. Zsír volt..:) Tulajdonképpen ja. Persze már nem citromos sör van csak sima. De megiszom.. Azt hiszem innen már csak lefele van.

Holnap meg mecha. 8:30tól.. óójjeee. Aztán hazarohanás, kocsiba be, ablakot le.. ééés vissza suliba. mert ugye eredményhirdetés. aztán Sopronba leeee..:D igenigen. És remélem leérek kowára, mert ha nem az nem lesz jó. De ha leérek az meg igen..:D Remélem ez úgy lesz, mint a reklámban, hogy addig nem kezdik a meccset, amíg nem érekzik meg a srác a mogyival meg a pattogatott kukival.. na addig nincs kowa amíg nincs ÉN. :D declájf.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://morbella.blog.hu/api/trackback/id/tr322118669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása